31.10.2016

1. Բառային աշխատանք:
Զառամ-ծեր, ալևոր, զառամյալ
Խռիվ-ցախ, կրկուտ
Ճիտք-աննարուրդ
Կաղապար-դարիճակ, նմանատիպ
Անախորժ-անդուր, անհաճո, տհաճ
Արևառ-արեգունի, արևակեզ
Ճռվողել-ծլվլալ, ճլվլալ
Բանուկ-մարդաշատ, բազմակոխ
Քրթմնջալ-տրտնջալ, քթի տակ փնթփնթալ
Կռան տակ-
Կարծր-պինդ, ամուր, տրամ

2. Երբև հետևե՞լ ես մուրացկանների  վարքագծին. ի՞նչ ես նկատել:
Մուրացկանները լինում են տարբեր: Օրինակ ես հանդիպել եմ մի մուրացկանի ով ինձ համոզում էր, որ ես իրեն գումար տամ: Լինում են բարի և չար: Այս պատմվածքում մուրացկանը շատ ագահ էր:

3. Ով էր այս պատմվածքում տխուր մարդը (կամ գուցե մարդիկ):
Դա ծերուկն էր, քանի որ երբ պատմությունը ավարտվեց նրան շատ դժբախտություններ էին սպասում:

Ուղղագրություն բ,պ,փ եվ կամ և

Բաց թողած տեղերում լրացրու բ, պ, փ.

ա/ ալեծուփ, աղբակույտ, աղբյուր, ամբարիշտ, ամբարձիչ, ամենասուրբ, ամպհովանի, ամրակոփ, անխաբ, անխափան, ապշել, ապստամբել, արբենալ, ափսե, ափսոսալ, բամբ, բամբասել, բամփել, բորբ

բ/ Գաբրիել, գամփռ, գինարբուք, գիպս, գոմաղբ, գռփել, գրաբար, դարբին, Աբխազիա, աղբանոց, Արփինե, դարպաս, դափնեպսակ, եղբայր, երբ, երբեմն, երբևիցե, երեսսրբիչ, երկնահուպ, երփներանգ, զամբիկ

Continue reading

Թարգմանություններ

1. The Indus Valley was home to one of the world’s first large civilisations. It began nearly 5,000 years ago in an area of modern-day Pakistan and Northern India.     

There were more than 1,400 towns and cities in the Indus Valley. The biggest were Harappa and Mohenjo-Daro. Around 80,000 people lived in these cities.

The names Harappa and Mohenjo-Daro were given to the cities in later times. We do not know what the Indus people called their cities, because nobody has been able to translate their ancient language.

Continue reading

Լաբորատոր աշխատանք N1

Ֆիզիկական մեծությունների չափումները
1. Չափի ֆիզիկական մեծություն նշանակում է՝ նշանակում է այն համեմատել նույնատիպ մեծության հետ, որն ընդունված է որպես միավոր:
Օրինակ՝ ֆիզիկական մեծությունը երկարություն է, որի համար որպեսզ չափման միավոր ընդունել են ձողի լայնքով, պլատինի և իրիդյումի համաձուլվածքից պատրաստված ձողի լայնքով, իրարից որոշակի հեռավորության վրա, արված խազերի միջև եղած հեռավորությունը: Չափանմուշը պահվում է Ֆրանսիայի Սևր քաղաքում, Չափերի և կշիռների միջազգային բյուրոյում:

Լաբորատոր աշխատանք N2

Հեղուկի ծավալի չափի չափումը

Աշխատանքի նպատակը, սովորել չափանոթի միջոցով

Իմ չափանոթից օգտվե.ու առաջես ուսումնասիրեցի և տեսա, որ իմ չափմնա հնավարությունը՝ նվազագույն և առավեագույ արժեքները, դրանք այն թվերն են, որոնք դրված են ամենաներքևի նրբագծի վրա դրված և ամենավերևի նրբագծի վրա դրված(0-150սմ3)

Այս գործիքը ծավալներ չափեկու համար են(հեղուկների, և կանոնավոր և անկանոն ձևվ ունեցող պինդ մարմինների)

 

Ծավալը դա մարմնի զբաղեցրած տեղն է: Ծավալի հիմնական միավորը (մհ)

 

Մեկ հիլիլիտր, որը հավաար է մեկ դմ3

Այժմ ես պետք է որոշեմ իմ գործիքիք սանդղակի ամենափոքր այն երկու գծիկները ես գտա, որոնց կողքի մեծության թվային աչժեքներ են գրած (100-150մլ.): Այնուհետև մեծ արժեքից հանեցի՝ 200-150=50