06.10.2016

  • Բացատրիր տրված բառերը բառարանի օգնությամբ. անխռով, ջանալ, կոկարդ, զարհուրելի, որոտ, ամեհի, երերալ, վեհ, ճաղատ, սոսկում, խանդավառ,
  • Գավրոշն այս աշխարհի գործերի մասին ունեցած իր փորձից հասկացավ, որ օվերնցին հարված է: — Ի:նչ կյանքի փորձ ուներ Գավրոշը:

Նա տեսել էր իր կյնաքում շատ դժվարություններ: Եվ իր կյանքի փորջը դա էր:

  • Ահա թե ծերությունից դողացողները ինչ են սովորեցնում նրանց, ովքեր վախից դողում են: — Ի՞նչ են սովորեցնում:

Սովորեցնում են նրաց, որ նույն սխալները չկրկնեն:

  • Այս երկխոսությունը Գավրոշի բնավորության ի՞նչ գիծ է ի դերև հանում.

— Տամ քեզ իմ զենքը:

— Չէ, մեծ հրացանը տուր:

Գավրոշի բնավորությունը մի քիչ գոռո էր, քանի որ նա ուզում էր որ իրեն բաժին հասնի մեծ զենքը:

05.10.2016

  • Բացատրիր տրված բառերը բառարանի օգնությամբ. խռովություն, բարիկադ, կրկնափեղկ, ամայի, պարեկ, խուզարկել, հնոտի, թափոր, մահակ, սվին, բարիկադ, փակուղի, ներխուժել, պատնեշ, ապստամբ, քաջալերել, խոչընդոտ, թոթվել:
  • Միաժամանակ ամեն տեղ լինելով՝ նա լցնում էր օդը: — Ինչպե՞ս կբացատրես այս նախադասությունը:

Այսինքն միաջամանակ բոլոր տեղերով երբ նա լինում էր, նա օդը իերնով էր անում:

  • Անդադար շարժում կար նրա փոքրիկ բազուկներում և անվերջ շարժում՝ նրա փոքրիկ թոքերում: — Տուր Գավրոշի հոգեվիճակի նկարագիրը:

Նա անհանգիստ էր ու շարժուն: Նա ինչ-որ բանի էր սպասում և անդադար շարժվում էր:

  • Մեծեր-փոքրերի ի՞նչ վեճ ուներ Գավրոշը. իսկ դու ի՞նչ հարցերում ես ընդվզում մեծերին:

Մեկ մեկ ես էլ եմ ընդգրկվում մեծերի խոսակցության մեջ: իհարկե երբ, որ ինձ հարց են տալիս:

04.10.2016

  • Գրել հետևյալ բառերի երկուական հոմանիշ բառարանի օգնությամբ. արտասովոր, մռայլ, խորհրդավոր, ընդարձակ, ավերվել, հիվանդ, խարխուլ, ապաստան, սողոսկել, քաջալերել, կկոցել, նշույլ, խսիր, մրմնջալ, վխտալ, մոլեգնել:
  • Կարո՞ղ ես բացատրել՝ ինչու՞ երեխաներն անմիջապես վստահեցին անծանոթին ու գնացին նրա հետևից:

Քանի որ նրանք գիտեին, որ գավրոշը նրանց չի վնասի:

  • Մեկնաբանիր Գավրոշի արարքը՝ դիտարկելով և դրական, և բացասական կողմից: Հիմնավորիր պատասխանդ:

Դրական է, քանի որ նա ուզում էր օգնել, իսկ բացասական կողմ, իմ կարծիքով չուներ: