Թարգմանություններ

  1. Ես Լիզա Ֆրանկլինն եմ: Ես բրիտանացի եմ ու ապրում եմ Սօտամպտոնում: Ես 15 տարեկան եմ: Ես սիրում եմ սպորտը: Իմ սիրելի զբաղմունքը նկարչությունն է: Ես սովորաբար զբաղվում եմ լուսանկարչությամբ, և լուսանկաչության եմ հաճախում և սիրում եմ քշել հեծանիվ: Ես սիրում եմ դիտել հեռուստացույցով սպորտ, իսկ ամենաշատը թենիս: Ես սիրում եմ Ռաֆայել նադալին: Իմ ամենալավ ընկերոհին Սոնիան է: Մենք լսում ենք շատ երգեր և երբեմն գնում ենք կինոթատրոն: Մեր սիրած դերասանը դա Բեն Ստիլլերն է: Ես մտածում եմ, որ նա շատ ծիծաղելի է: Բայց իմ սիրելի դերասանը Ջոնի Դենպ է:

Սիրով Լիզայից:

2. Ամեն տարի շատ երիտասարդ մադիկ ավարտում են դպրոցը և սկսում եմ աշխատել կամ հաճախել ինստիտուտ: Նրանցից ոմանք գնում են ուրիշ քաղաքներ, որպեսզի աշխատել կամավորներ: Կամավորները օգնում են մարդկանց ըստ ժամանակի, որպեսզի աշխատեն դպրոցներում կամ հիվանդաննոցում: Կամ օգնում են պաշտպանական աշխատանքներով: Մայք Կոլեմերը 19 տարեկան է: Նա ապրում է Քանտերբրուռրիում: դա գտնվում Անգլիայում: Նա ապագայում ուզում է դառնալ ուսուցիչ, բայց հիմա նա ապրում է Նիմիբիաում: Նա աշխատում է հիվանդանոցում: Դա գտնվում է Կատիմա Մուլիոյի կողքը: Ն ասում է ՛՛Ես աշխատում եմ բժիշկների և բուժքույրերի հետ, որ օգնեմ հիվանդներին: Ես բժիշկ չեմ, բայց ես անում եմ ամեն ինչ, որ փրկեմ մարդկանց: Ես օգնում եմ մարդկանց, օրինակ որ նրանք քայլեն: Սովորաբար ես գնում եմ տարբեր գյուղերի մոտով, հիվանդանոցով նույնպես: Այնտեղ բժիշկները շատ քիչ են, բայց իրենք նույնպես պետք են օգնության մեջ, ինչպես ես: Ես չեմ վերցնում գումար, դա լավ է: Ես այստեղ չեմ գումարի համար: Ես այստեղ 2 ամիս է մնում եմ, և ապրում եմ փոքր տնում, ուրիշ 5 կամավորների հետ: Աշխատանքը դժվար է, օրերն էլ երկա են, բայց ես բավականություն եմ ստանում իմ կյանքից: Ես սովորում եմ շատ բաներ Աֆրիկայի կյանքի մասին: Ես ավարտել եմ իմ 2 աշխատանքային ամիսները և ես ուզում եմ ճամփորդել Նմբիայով երեք շաբաթ: Ես ոզում եմ տեսնել կենդանիները Օկավանգո Դելտա Բոտսվաննայում:

Հասարակությունը օգնում է, թե վնասում

Իմ կարծիքովհասարկությունը և օգնում է և վնասում: Վնասում է նրանով, որ եթե  մարդիկ հասարակության ասելով են անում և հասնում են անհաջողութունների: Մարդը պետք է յուրովի լինի և ուրիշի ասածներին չլսի: Օգնում է նրանով, որ մարդիկ նրանց լսում են: Օրինակ երբ մարդը նկարում է և ունենում է թերություններ: Հասարակությունը նրան օգնում է որ շկի թերությունները: Ինձ մոտ երկու դեպքերն էլ եղել են: Մարդիկ ասում են, որ ես գնամ պարի, բայց իրականում ինձ մոտ զարգացած է նկաչությունը: Օգնում են ինձ նրանով, որ ես նկարչության թերություններս չտկում եմ: