14.11.2016

  • Բացատրիր հետևյալ փոխաբերությունները.

ա/ ոչ արյուններ, քրտինք հոսին

Լայն երակին մեջ ակոսին:

Այսիքն խաղաղություն լինի և ոչ մի արյուն չթափվի:

Continue reading

15.11.2016

Առաջին տուն  

  • Նկարագրիր հին հայրենիքը՝ ըստ բանաստեղծության առաջին տան:

Հին հայրենիքին նա ընծաներ էր տալիս: Սոսյաց անտառների զայնն էր կտրվել: Եվ իր եղեգնյա գչից նա լույս էր սփռում ամեն տեղ:

  • Քուրմեր երգելիս լույս է վառվում — ինչպե՞ս կբացատրես այս զուգակցումը:

Քուրմերը երբ, որ երգում են, ինչպես քահանաները, նրանք աստծու կողմից օրհնված են, այդ պատճառով փոխաբերական իմաստով լույս է վառվում:

Continue reading

Ձոն իմ հայրենիքին

Ես ճանաչում եմ իմ հայերնիքը: Մենք ունենք շաը քաջ բանակ: Բանակում զոր ու գիշեր մեր զինվորները չեն քանում, որ պաշտպանեն մեր հանգիստ քունը: Ի հայերնքիը ունի նաև լավ բարի և կամեցող մարդիկ: Ովքեր պատրաստ են բարդ իրավիճակներում օգնել միմիանց,թեկուզ և իրար չեն ճանաչում: Ունի նաև շատ գեղեցիկ անտառներ և ջրվեժներ: օրինակ երկուսը մեր գյուղում: Հայրենիքումս ապրող մարդիկ կարոանում են ուրիշ տեղ իրենց գլուխւժը պահել: Ես հպարտանում եմ իմ հայրենիքով:

16.11.2016

  • Բանաստեղծության տողերը համարակալիր կենտ և զույգ թվերով:

Հունձք կժողվեմ մանգաղով,
-Լուսնակը յարս է –
Ակոս ակոս ման գալով:
-Սիրածս հարս է:-

Գլխեբաց եմ ու բոբիկ,
-Անո՛ւշ են հովեր-
Արտերուն մեջ թափառիկ:
-Մազե՛րն են ծովեր:-

Continue reading